Garantie en dienst na verkoop
Onze producten zijn ontworpen met kwaliteitsvolle materialen. Ik sta dus ten volle achter mijn product, maar ik ben ook maar een mens en er kan wel eens iets misgaan. Geen nood, we zoeken samen naar een oplossing.
1. In geval van een beschadigde, verkeerde, onvolledige bestelling
Beschadigingen voortvloeiend uit een verkeerde behandeling van de producten of normale slijtage worden niet gedekt door garantie.
Als je een onvolledige creatie ontvangt of als je creatie beschadigd is, bied ik mijn excuses aan voor het ongemak. Om dit probleem voor je op te lossen, wil ik je het volgende vragen:
1. E-mail mij op ateliermemoro@gmail.com
2. Voeg een foto van jouw beschadigde creatie toe aan je e-mail.
3. Zorg ervoor dat het item nog binnen de garantieperiode van 2 maanden valt.
4. Binnen de 2 werkdagen mag je van mij een antwoord verwachten en zoeken we samen naar een gepaste oplossing.
Ik waardeer je begrip enorm en aarzel niet om contact met mij op te nemen als je verdere hulp nodig hebt, of vragen hebt.
2. Onderhoud
Ik werk met kledingstukken die jij aangeleverd hebt gecombineerd met kwaliteitsvolle materialen, dus de koesterdekens kunnen gewassen worden op een zacht programma of met de hand. Ik raad je wel aan om onze koestercreaties niet in de droger te steken, maar gewoon door de lucht te laten drogen. Bij de koesterkameraadjes raad ik aan om met een vochtige doek aan de oppervlakte te wassen en ook niet in de droger te steken.
3. Veiligheid
Hier vind je ons veiligheidsbeleid.
4. Herstellingen
Je kan natuurlijk op mij rekenen mocht jouw koestercreatie schade vertonen die niet gedekt is door de garantie, zoals gebruiksschade of slijtage. Hiervoor kan je contact met mij opnemen en samen bekijken we hoe we deze schade kunnen herstellen. Aarzel dus niet om mij te contacteren, want ik help je graag!
5. Dienst na verkoop
Heb jij vragen over jouw bestelling? Contacteer mij via het contactformulier op de website of via e-mail naar ateliermemoro@gmail.com. Ik help je heel graag verder en ik zoek altijd samen met jou naar een gepaste oplossing. Ik neem binnen de 2 werkdagen terug contact op.
6. Retourbeleid
Ik maak uitsluitend creaties op maat, persoonlijk voor jou, gemaakt van de kledingstukken die voor jou belangrijk zijn en die door jou aangeleverd werden. Hierdoor is het niet mogelijk om deze creaties terug te sturen. Maar is er iets waar je niet tevreden over bent, of iets dat je graag anders had gezien? Dan zou ik het heel fijn vinden dat je mij daar binnen de 14 dagen van op de hoogte brengt, want uiteraard wil ik dan met je meekijken naar een gepaste oplossing.